1. Spessore di u stratu di materiale adattatu
U mulinu verticale funziona secondu u principiu di a frantumazione di u lettu di materiale. Un lettu di materiale stabile hè u prerequisitu per u funziunamentu cuntinuu è stabile di u mulinu verticale. Se u stratu di materiale hè troppu grossu, l'efficienza di macinazione serà bassa; se u stratu di materiale hè troppu finu, pruvucarà facilmente vibrazioni in u mulinu. In l'usu iniziale di a manica di u rullu è di u rivestimentu di u discu di macinazione, u spessore di u stratu di materiale hè cuntrullatu à circa 130 mm, ciò chì pò furmà un stratu di materiale stabile è cuntrullà a carica di a macchina principale di u mulinu verticale per fluttuà in un intervallu ragiunevule;
Quandu l'usu di maniche à rulli di mulinu verticale è piastre di rivestimentu hà passatu u periodu di rodaggio, u spessore di u stratu di materiale deve esse aumentatu in modu apprupriatu di circa 10 mm, in modu chì u stratu di materiale sia più stabile, possi esercitare u megliu effettu di macinazione è aumentà a pruduzzione oraria; e maniche à rulli è e piastre di rivestimentu si consumanu in a fase successiva, u spessore di u stratu di materiale deve esse cuntrullatu à 150 ~ 160 mm, perchè u stratu di materiale hè distribuitu in modu irregulare in a fase successiva di usura, l'effettu di macinazione hè scarsu, a stabilità di u stratu di materiale hè scarsa è si verificerà u fenomenu di colpisce u pernu di posizionamentu meccanicu. Dunque, l'altezza di l'anellu di ritenzione deve esse aghjustata in u tempu secondu l'usura di a manica à rulli di mulinu verticale è di a piastra di rivestimentu per cuntrullà un spessore di u stratu di materiale ragionevule.
Durante l'operazione di cuntrollu cintrali, u spessore di u stratu di materiale pò esse ghjudicatu osservendu i cambiamenti in i parametri cum'è a differenza di pressione, a corrente ospitante, a vibrazione di u mulinu, a temperatura di uscita di macinazione è a corrente di a benna di scarica di scoria, è un lettu di materiale stabile pò esse cuntrullatu aghjustendu l'alimentazione, a pressione di macinazione, a velocità di u ventu, ecc., è fà l'aghjustamenti currispondenti: aumentate a pressione di macinazione, aumentate u materiale in polvere fina, è u stratu di materiale diventa più sottile; diminuite a pressione di macinazione, è u materiale di u discu di macinazione diventa più grossu, è di cunsiguenza u materiale di scoria diventa più grande, è u stratu di materiale diventa più grossu; a velocità di u ventu in u mulinu aumenta, è u stratu di materiale diventa più grossu. A circulazione rende u stratu di materiale più grossu; riduce u ventu riduce a circulazione interna è u stratu di materiale diventa più sottile. Inoltre, u cuntenutu di umidità cumpletu di i materiali di macinazione deve esse cuntrullatu da 2% à 5%. I materiali sò troppu secchi è troppu fini per avè una bona fluidità è sò difficiuli di furmà un stratu di materiale stabile. In questu mumentu, l'altezza di l'anellu di ritenzione deve esse aumentata in modu apprupriatu, a pressione di macinazione deve esse ridutta, o a pressione di macinazione deve esse ridutta. L'acqua hè spruzzata à l'internu (2% ~ 3%) per riduce a fluidità di u materiale è stabilizà u stratu di materiale.
Sè u materiale hè troppu bagnatu, a stazione di dosaggio, a scala di a cintura, a valvula di bloccu d'aria, ecc. diventeranu viote, bluccate, ecc., ciò chì affetterà u funziunamentu stabile di u mulinu, affettendu cusì u tempu di a stazione. A cumbinazione di i fattori sopra menzionati, u cuntrollu di un stratu di materiale stabile è ragiunevule, u mantenimentu di una temperatura di uscita di u mulinu è di una differenza di pressione ligeramente più elevate, è l'aumentu di una bona circulazione di u materiale sò boni metudi operativi per aumentà a pruduzzione è risparmià energia. A temperatura di uscita di u mulinu di prima tappa hè generalmente cuntrullata à 95-100 ℃, chì hè relativamente stabile, è a differenza di pressione hè generalmente intornu à 6000-6200 Pa, chì hè stabile è assai produttiva; a temperatura di uscita di u mulinu di seconda tappa hè generalmente cuntrullata à circa 78-86 ℃, chì hè relativamente stabile, è a differenza di pressione hè generalmente trà 6800-7200 Pa. Stabile è produttivu.
2. Cuntrolla a velocità di u ventu raghjonevule
U mulinu verticale hè un mulinu spazzatu da u ventu, chì si basa principalmente nantu à u flussu d'aria per circulà è trasportà i materiali, è a quantità di ventilazione deve esse adatta. Se u vulume d'aria hè insufficiente, e materie prime qualificate ùn ponu esse estratte in tempu, u stratu di materiale s'addensiscerà, u vulume di scarica di scoria aumenterà, u caricu di l'equipaggiu serà altu è a pruduzzione diminuirà; se u vulume d'aria hè troppu grande, u stratu di materiale serà troppu finu, ciò chì influenzerà u funziunamentu stabile di u mulinu è aumenterà u cunsumu energeticu di u ventilatore. , dunque, u vulume di ventilazione di u mulinu deve currisponde à a pruduzzione. U vulume d'aria di u mulinu verticale pò esse aghjustatu per mezu di a velocità di u ventilatore, l'apertura di u deflettore di u ventilatore, ecc. Per l'ultima quotazione, cuntattate. Macchine HCM (https://www.hc-mill.com/#page01) by email:hcmkt@hcmillng.com
Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2023