Mulinu verticalehè un tipu d'attrezzatura di macinazione chì hè aduprata per trasfurmà materiali sfusi in polveri fini, hè largamente aduprata in l'industria mineraria, chimica, metallurgica, custruzzione è altre industrie. In questu articulu vi presenteremu e caratteristiche di u mulinu di macinazione verticale.
Mulino a rulli verticale HLM
Dimensione massima di alimentazione: 50 mm
Capacità: 5-700t/h
Finezza: maglia 200-325 (75-44 μm)
Materiali applicabili: minerali non metallichi cum'è u carbonatu di calciu, a barite, a calcite, u gesso, a dolomite, u feldspatu di potassa, ecc., ponu esse finamente macinati è trasfurmati. A finezza di u pruduttu hè faciule da aghjustà è l'operazione hè simplice.
1. Alta efficienza di macinazione
U mulinu verticale usa u principiu di macinazione di u lettu di materiale per macinà i materiali chì richiede menu cunsumu d'energia. U cunsumu d'energia di u sistema di macinazione hè 30% più bassu di quellu di u sistema di macinazione à palle, è cum'è l'umidità di a materia prima aumenta, a putenza risparmia di più.
2. Capacità di asciugatura più alta
Macchina di fresatura verticaleusa u metudu di consegna pneumatica, quandu e materie prime anu una umidità più alta (cum'è u carbone, a scoria, ecc.), a temperatura di l'aria in entrata pò esse cuntrullata per fà chì u pruduttu ghjunghje à l'umidità necessaria.
3. Flussu di prucessu simplice
U mulinu verticale hà un separatore, è u gasu di combustione caldu hè adupratu per trasportà u materiale. Ùn richiede micca classificatore o parancu. U gasu chì cuntene polvere da u mulinu pò entre direttamente in u cullettore di polvere di sacchetti per raccoglie u pruduttu. Un prucessu simplice hè beneficu per riduce u tassu di fallimentu, aumentà u tassu di funziunamentu. U layout compactu richiede u 70% di l'area di custruzzione rispetto à quellu di u sistema di mulinu à palle.
4. Grande dimensione di particelle d'alimentazione
Per u mulinu verticale, a dimensione di e particelle d'alimentazione pò ghjunghje à circa 5% (40-100 mm) di u diametru di u rullu di u mulinu, dunque u sistema di mulinu verticale pò salvà a frantumazione secundaria.
5. I prudutti anu un altu gradu di omogeneizazione
I prudutti qualificati in u mulinu verticale ponu esse separati in u tempu, evitendu a macinazione eccessiva, è a dimensione di u pruduttu hè uniforme; mentre chì i prudutti sò faciuli da esse schiacciati in u mulinu à palle per via di u so metudu di travagliu. Inoltre, u sistema di macinazione verticale pò aghjustà a finezza di u pruduttu in u tempu è cunvenientemente aghjustendu a velocità di u separatore, a velocità di u ventu è a pressione di u rullu di macinazione.
6. Bassu rumore è polvere minima
U rullu di macinazione è u discu di macinazione ùn sò micca in cuntattu direttu in u mulinu verticale, è u rumore hè circa 20-25 decibel più bassu di quellu di u mulinu à palle. Inoltre, u mulinu verticale adotta una guarnizione integrale, u sistema funziona sottu pressione negativa per riduce a polvera è u rumore.
U mulinu verticale hè capace di trasfurmà una polvere più fina chè u mulinu à palle, è hà una velocità di produttività più alta, sè vulete sapèprezzi di i mulini verticali, cuntattateci per più dettagli.
Data di publicazione: 7 di ghjennaghju di u 2022