xinwen

Nutizie

Macchina di mulinu Raymond per a pruduzzione di polvere di carbone attivatu

U carbone attivatu hè generatu da materie prime chì cuntenenu carbone cum'è u legnu, u carbone è u coke di petroliu per via di pirolisi è trasfurmazioni d'attivazione. Hà una struttura di pori eccellente, una grande superficia specifica è gruppi chimichi di superficia abbundanti, è hà una forte capacità d'adsorbimentu specifica, ùn hè micca una sustanza periculosa inflammabile o esplosiva. U carbone attivatu à basa di carbone hè più dolce di u carbone attivatu di gusciu di noce è hè relativamente più faciule da macinà. U carbone attivatu hà diverse applicazioni dopu esse statu macinatu in polveri fini damacchina à carbone attivatu, cum'è adupratu cum'è separazione è purificazione di gas, recuperu di solventi, purificazione di gas di combustione, desulfurazione è denitrificazione, purificazione di l'acqua, trattamentu di acque reflue, trasportatore di catalizatori, setaccio moleculare di carbone, trasportatore di catalizatori, maschera antigas, separazione è raffinazione di gas, adsorbimentu militare, ecc.

Carbone attivatu Raymond Millhè adupratu per macinà u carbone attivatu in finezza trà 80-400 mesh. Guilin Hongcheng hà casi di carbone attivatu chì utilizanu mulini Raymond, i mulini Raymond funzionanu in modu stabile, è anu una alta capacità mentre cunsumanu menu energia.

 

Mulino à rulli serie R

Dimensione massima di alimentazione: 15-40 mm

Capacità: 0,3-20 t/h

Finezza: 0,18-0,038 mm (80-400 maglie)

U mulinu Raymond hè largamente adupratu in u prucessu di minerali non metallichi non inflammabili è esplosivi chì anu una durezza Mohs inferiore à 7 è una umidità inferiore à 6% cum'è u carbone attivatu, u carbone, ecc. I settori applicabili includenu a custruzzione, a chimica, i fertilizanti è altri. A dimensione finale di e particelle pò esse aghjustata trà 80-400 mesh (177-37 micron).

 

Mulinu Raymond di a marca HCM (20)

 

Principiu di funziunamentu di u mulinu Raymond à carbone attivatu

U carbone attivatu hè alimentatu in u mulinu da a tramoggia d'alimentazione à u latu di l'alloghju di a macchina. Basendu si nantu à u dispusitivu di u rullu di macinazione suspesu nantu à u quadru à stella di a macchina principale, gira intornu à l'asse verticale, è à u listessu tempu si gira. A causa di l'effettu di a forza centrifuga durante a rotazione, u rullu oscilla versu l'esternu è preme nantu à l'anellu di macinazione, in modu chì u raschiatore raccoglie u carbone attivatu è u manda trà u rullu è l'anellu di macinazione, cusì u carbone attivatu hè macinatu da u rullu di laminazione.

 

Guilin Hongcheng hè un fabricatore prufessiunale dimacinatore di carbone attivatucù più di 30 anni di sperienza. L'attrezzatura hà una struttura avanzata, faciule d'utilizà è di mantene. Inoltre, u nostru mulinu Raymond à carbone attivatu hà alte prestazioni in termini di affidabilità, risparmiu energeticu, precisione è automatizazione.


Data di publicazione: 12 di ghjennaghju di u 2022