I residui di minera sò pruduciuti in u prucessu di arricchimentu. A causa di a bassa qualità di minerale, un gran numeru di residui hè pruduttu in u prucessu di arricchimentu, chì rapprisentanu circa u 90% di u minerale crudu. U numeru di residui di minera in Cina hè enormu, è a maiò parte di elli ùn sò micca aduprati efficacemente. Sò principalmente almacenati in stagni di residui di minera o in discariche di mine, causendu un sprecu di risorse. L'accumulazione massiccia di residui di minera ùn solu occupa assai risorse terrestri, ma inquina ancu l'ambiente è affetta a salute di e persone. Dunque, l'utilizazione cumpleta di i residui di minera hè un prublema urgente da risolve in l'industria mineraria cinese. HCMilling (Guilin Hongcheng), cum'è fabricatore di residuimulinu à rulli verticali, introdurrà u metudu di preparazione di clinker di cimentu da i residui.
I principali minerali in u clinker di cimentu sulfoaluminatu sò u sulfoaluminatu di calciu è u silicatu dicalcicu (C2S). E materie prime di calciu, silice, aluminiu è zolfu sò necessarie in u prucessu di preparazione. Siccomu u clinker di cimentu sulfoaluminatu hà una vasta gamma di materiali è bassi requisiti per a qualità, i rifiuti solidi ponu esse aduprati in modu adattatu per rimpiazzà alcune materie prime. I principali cumpunenti chimichi di i residui includenu SiO2, Fe2O3, Al2O3, CaF2, ecc., è ancu una piccula quantità di W, Mo, Bi è altri oligoelementi. Siccomu i cumpunenti chimichi di i residui sò simili à e proprietà di e materie prime di silice aduprate per preparà u clinker di cimentu sulfoaluminatu, i residui ponu esse aduprati per rimpiazzà e materie prime di silice, ciò chì ùn solu risparmia risorse terrestri, ma prutege ancu l'ambiente. U CaF2 in i residui di tungstenu hè un mineralizzante assai efficace, chì pò prumove a furmazione di vari minerali in u clinker è riduce a temperatura di sinterizzazione di u clinker. À u listessu tempu, u clinker di cimentu pò risolve u Ti in u gesso di titaniu è u W, u Mo, u Bi è altri elementi traccia in i residui di tungstenu. Certi elementi ponu entre in a rete cristallina di u minerale. Siccomu u raghju di l'elementi inseriti hè differente da l'elementi di rete uriginali, i parametri di a rete cambieranu, risultendu in una distorsione di a rete. Pò migliurà l'attività di i minerali è cambià e proprietà di u clinker.
U metudu di preparazione di u clinker di cimentu da i residui: aduprà i residui per rimpiazzà cumpletamente e materie prime silicee aduprate in a pruduzzione di clinker di cimentu sulfoaluminatu cunvinziunale, è rimpiazzà parzialmente e materie prime d'aluminiu. Dopu a macinazione à una certa finezza, cuntrullà a furmazione di clinker di cimentu è minerali C2S per mezu di u coefficientu d'alcalinità Cm è u rapportu zolfu-aluminiu P, è preparà u clinker di cimentu solfoaluminatu cù cennere d'aluminiu, scoria di carburu di calciu, gesso di titaniu è altri ingredienti. I passi sò i seguenti: i residui, a cennere d'aluminiu, a scoria di carburu è u gesso di titaniu sò rispettivamente macinati à menu di 200 maglie; Pesà ogni cumpunente di materia prima secondu u rapportu di materia prima, mischjà è mischjà uniformemente, pressà a mistura in a torta di prova cù una pressa per tablette, è asciugalla per 10 ore ~ 12 ore à 100 ℃ ~ 105 ℃ per standby; A torta di prova preparata hè messa in u fornu à alta temperatura, riscaldata à 1260 ℃~1300 ℃, cunservatu per 40~55 minuti, è raffreddatu à temperatura ambiente per ottene clinker di cimentu sulfoaluminatu di tungstenu. Frà elli, l'usu di residui verticaliU mulinu à rulli per a macinazione hè a tappa principale di u prucessu.
HCMilling (Guilin Hongcheng) hè u fabricatore di mulini à rulli verticali per tailing. U nostruSerie HLM di codamulinu à rulli verticalipò macinà a polvere di coda di 80-600 mesh, furnendu un bon supportu per l'equipaggiu per u metudu di preparazione di clinker di cimentu da a coda. Sè avete esigenze d'acquistu pertinenti, cuntattate HCM per i dettagli di l'equipaggiu.
Data di publicazione: 10 di nuvembre di u 2022