U gradu d'inquinamentu ambientale cuntinueghja à cresce, è u riciclaggio è u riutilizazione di i rifiuti ceramici hè u centru di l'attenzione. L'applicazione cumpleta di i rifiuti ceramici per pruduce materiali di custruzzione pò migliurà l'utilizazione di e risorse è riduce i danni ambientali. HCMilling (Guilin Hongcheng) hè un fabricatore dimacinazione di rifiuti ceramicimulinumacchine. Quì sottu hè una introduzione à a tecnulugia di u riciclaggio di i rifiuti ceramichi.
Classificazione di i rifiuti ceramici
In u prucessu di pruduzzione di prudutti ceramichi, i rifiuti generati secondu i diversi prucessi ponu esse divisi in e seguenti categurie:
1. I rifiuti verdi si riferiscenu principalmente à i rifiuti solidi furmati prima di a cottura di i prudutti ceramici, chì sò generalmente causati da u bluccamentu di i pezzi grezzi in a linea di pruduzzione è da a collisione di i pezzi grezzi. I rifiuti verdi ponu generalmente esse aduprati direttamente cum'è materie prime ceramiche, è a quantità aghjunta pò ghjunghje à l'8%.
2. U smaltu di scarto si riferisce à i rifiuti solidi furmati dopu a purificazione per via di ingredienti sbagliati di smaltu di culore o di fognature (eccettu per a macinazione, a lucidatura è a macinazione di i bordi è a bisellatura di piastrelle lucidate) durante a pruduzzione è a fabricazione di prudutti ceramici. , Stu tipu di rifiuti di solitu cuntene elementi di metalli pesanti, elementi tossichi è dannosi, è ùn pò esse scartatu direttamente. Richiede istituzioni di riciclaggio specializate per u riciclaggio prufessiunale.
3. A porcellana di scarto di cottura si riferisce à i rifiuti solidi causati da deformazioni, screpolature, anguli mancanti, ecc. di prudutti ceramici durante u prucessu di calcinazione è danni à i prudutti ceramici durante u almacenamentu è a manipulazione.
4. U gesso di scarto, in u prucessu di pruduzzione attuale di ceramica di ogni ghjornu è ceramica sanitaria, hà bisognu di utilizà un gran numeru di stampi di gesso. Per via di a so bassa resistenza meccanica, hè assai faciule da dannà, dunque u ciclu di serviziu ùn hè micca longu è a vita di serviziu hè corta.
5. Saggar di rifiuti, u fornu in u prucessu di cottura ceramica usa oliu pesante o carbone cum'è carburante principale. A causa di a combustione incompleta di u carburante, una grande quantità di carbone liberu serà generata, ciò chì aumenta u risicu di inquinamentu di i prudutti ceramici, dunque i prudutti ceramici di ogni ghjornu sò principalmente aduprati. calcinati per riscaldamentu. U modu più ecunomicu di riscaldamentu di a muffola hè di utilizà saggar per a calcinazione, è alcuni pruduttori anu ancu bisognu di utilizà saggar quandu producenu piastrelle di pavimentu cù specifiche più chjuche. U saggar hè sottumessu à l'effettu termicu causatu da a differenza di temperatura trà a temperatura ambiente è a temperatura di calcinazione di u fornu (circa 1300 ℃ temperatura alta) per parechje volte durante u prucessu d'usu.
6. Rifiuti di piastrelle lucidate. E piastrelle smaltate spesse è e piastrelle di porcellana devenu esse lisce, delicate è lucidate à specchiu dopu à prucedure di trasfurmazione prufonde cum'è a fresatura è u livellamentu, a smerigliatura è a bisellatura, a smerigliatura è a lucidatura. E piastrelle lucidate sò attualmente prudutti populari nantu à u mercatu, è e so vendite stanu aumentendu rapidamente, spinghjendu migliaia di linee di pruduzzione di piastrelle lucidate in tuttu u paese à aumentà continuamente a so pruduzzione. Ci saranu assai rifiuti cum'è i scarti di mattoni.
TL'applicazione di rifiuti ceramici in materiali di custruzzione
1. Pruduzzione di piastre ceramiche di custruzzione leggere è d'alta resistenza: Basatu annantu à l'analisi di e discipline applicate, a piastra stessa hè definita cum'è legnu segatu cù un rapportu trà a larghezza è u spessore di 2:1. A piastra ceramica leggera stessa hà una eccellente resistenza à a flessione è à l'umidità, è usa cumpletamente una grande quantità di rifiuti di lucidatura per realizà l'applicazione efficiente di rifiuti solidi ceramici à un livellu essenziale, chì hè in linea cù l'attuale sviluppu sustenibile di materiali leggeri è rispettosi di l'ambiente. U prucessu di pruduzzione di a piastra ceramica leggera, stu prucessu risolve u collu di buttiglia tecnicu di a pruduzzione di piastre leggere da a fonte: prima, a trasfurmazione di e materie prime. In u prucessu di pruduzzione formale, e materie prime sò divise in tippi è impilate per migliurà u tassu di utilizzazione di varie materie prime. Siconda, per evità a deformazione di u pruduttu. Per cuntrullà a deformazione di u pruduttu da u livellu essenziale, hè necessariu piglià a struttura di a formula è u metudu di cottura cum'è u puntu d'entrata principale. Terzu, u prublema di i pori uniformi in u fogliu leggeru. Per fà chì i pori abbianu una certa uniformità, hè necessariu cuntrullà razionalmente a temperatura di cottura è a stabilità di e materie prime.
2. Pruduzzione di piastrelle ceramiche d'isolamentu termicu: e piastrelle ceramiche d'isolamentu termicu anu i vantaghji di alta resistenza, forte resistenza à a penetrazione di a pioggia, bassa cunduttività termica, ecc., chì ponu riduce ulteriormente u cunsumu energeticu reale di l'edificii attuali, è sò i materiali di custruzzione verdi i più ideali. L'ubbiettivi di risparmiu energeticu è di riduzione di u cunsumu anu un effettu pusitivu. L'usu cumpletu di i residui di scarto di lucidatura ceramica per pruduce materiali d'isolamentu termicu hè generalmente divisu in duie categurie, vale à dì materie prime inferiori è materie prime ausiliarie. Frà elle, diversi additivi in e materie prime ausiliarie sò assai impurtanti per migliurà u prucessu d'ottimizazione è migliurà ulteriormente e prestazioni di u pruduttu stessu.
3. Pruduzzione di mattoni chì ùn brusgianu micca: Parechji studiosi in Cina anu realizatu assai ricerche nantu à l'applicazione di u riciclaggio di i rifiuti ceramici. In u prucessu di pruduzzione attuale, si usa u prucessu di sinterizazione. Per esempiu, a scoria di rifiuti di i mattoni di lucidatura ceramica hè aduprata cum'è materia prima principale. Dopu una seria d'operazioni pratiche, a qualità generale è e prestazioni di a pruduzzione finale sò eccellenti. di piastrelle di muru esterne leggere. Ci vole à mette in risaltu chì l'usu di u prucessu di sinterizazione in u prucessu di pruduzzione pò aduprà rifiuti ceramici, chì ùn hè micca ecunomicu è provoca un inquinamentu più seriu per l'ambiente. L'usu domesticu di cenere volante per pruduce mattoni chì ùn brusgianu micca hè più ricerca, è l'usu di rifiuti di lucidatura ceramica per preparà mattoni chì ùn brusgianu micca hè menu. Alcuni circadori utilizanu diversi rapporti di lucidatura ceramica à polvere, piastrelle di ceramica di rifiuti è cimentu per pruduce mattoni chì ùn brusgianu micca cù diverse forze. A polvere di mattoni di lucidatura ceramica hè un tipu di residuu di rifiuti cù una forte attività, è i so cumpunenti attivi interni ponu reagisce cù u cimentu, è infine furmà nuove sostanze cementizie, chì aumentanu ulteriormente a resistenza. E materie prime di i mattoni micca brusgiati ponu risparmià a quantità attuale di cimentu è avè una bona ecunumia.
4. Preparazione di un novu béton cumpostu rispettuosu di l'ambiente: Cum'è materiale di custruzzione principale di i prughjetti di custruzzione muderni, u béton ùn hè micca solu largamente utilizatu in l'ingegneria civile, ma ancu un materiale impurtante in i campi geotermichi, marini, di i macchinari è altri. A cumpusizione chimica cuntenuta in i rifiuti ceramici hè relativamente vicina à a cumpusizione di u béton stessu, è u so usu in a pruduzzione di béton pò riduce u cunsumu di risorse naturali è furnisce una nova strada per l'applicazione pratica è u trattamentu di i rifiuti ceramici.
5. Preparazione di prudutti ceramici verdi: A ceramica verde si riferisce principalmente à l'applicazione scientifica di e risorse naturali. U prucessu di pruduzzione attuale hà e caratteristiche di prutezzione ambientale è bassu cunsumu energeticu. I prudutti ceramici verdi ùn sò micca tossichi, riducenu u cunsumu di risorse u più pussibule è migliuranu a so efficienza d'applicazione pratica. In u cuntestu di a bassa carbonizazione, u campu ceramicu hà bisognu di fucalizza attivamente nantu à u sviluppu di a ceramica verde, migliurà l'utilizazione di e risorse è riduce l'inquinamentu ambientale. L'assottigliatura di e piastrelle ceramiche hè principalmente basata nantu à u fattu chì u spessore attuale di e piastrelle ceramiche hè gradualmente riduttu senza interferisce cù e so funzioni d'applicazione pratica, è u spessore di e piastrelle ceramiche stesse hè riduttu, ciò chì pò riduce significativamente u cunsumu di varie risorse in a pruduzzione è ghjunghje à l'ubbiettivu di riduzione di u caricu di l'edifiziu. A tendenza di sviluppu futuru di a carbonizazione.
Cum'è un travagliu cumplessu, a pruduzzione ceramica hà parechji prucessi di pruduzzione interni, è hè faciule generà una grande quantità di materiali di scarto. S'ellu ùn hè micca trattatu currettamente, avarà un impattu seriu nantu à l'ambiente. Cù l'entrata di l'industria di a custruzzione in un statu di bon sviluppu, hè necessariu fà pienu usu di i rifiuti ceramici per pruduce una varietà di materiali di custruzzione è migliurà u tassu di utilizzazione di i rifiuti. U pulverizatore di rifiuti ceramici hè l'equipaggiu principale per u riciclaggio di i rifiuti ceramici.
HCMilling (Guilin Hongcheng) cum'è fabricatore dirifiuti ceramicimulinu di macinazione, u mulinu di macinazione di rifiuti ceramici chì avemu pruduttu hè statu largamente utilizatu è bonu in i prughjetti di riciclaggio di rifiuti ceramici. reputazione. Sè avete bisogni cunnessi, cuntattate HCM in lineaè furniteci l'infurmazioni seguenti:
Nome di a materia prima
Finezza di u pruduttu (maglia/μm)
capacità (t/h)
Data di publicazione: 29 d'aostu 2022