L'industria di fabricazione di cimentu hè una materia prima basica impurtante per u sviluppu di l'ecunumia naziunale di u mo paese, ma hè ancu una di e principali fonti d'emissioni di carbone. A riduzione di u carbone in l'industria di u cimentu hè difficiule. Cumu risparmià energia, riduce u cunsumu è decarbonizà u prucessu di calcinazione di u clinker hè una pruposta chjave per l'industria di u cimentu per ottene una pruduzzione à bassa emissione di carbone. Cum'è fabricatore di mulini di macinazione di rifiuti solidi industriali, l'attrezzatura di macinazione prodotta daMacchine HCM Guilin Hongcheng furnisce una bona assistenza per l'equipaggiu per rimpiazzà e materie prime di cimentu cù rifiuti solidi industriali. Oghje vi daraghju una introduzione dettagliata.
1. Chì inquinamentu provoca l'industria di u cimentu ? L'emissioni di carbone in l'industria di u cimentu venenu principalmente da a pruduzzione di clinker, chì e so principali materie prime sò calcariu, gres è materie prime d'aluminiu-ferru. A decomposizione à alta temperatura di ste materie prime in u fornu di pirolisi pruducerà una grande quantità di CO2, chì rapprisenta a maiò parte di l'emissioni di carbone da a pruduzzione di cimentu.
2. Chì ghjè a sustituzione di materie prime ? A tecnulugia di sustituzione di materie prime si riferisce à l'usu di scorie di carburu, cenere volante, scorie d'acciaiu, scorie di silicatu di calciu, ecc. per rimpiazzà u calcariu cum'è materie prime per a pruduzzione di cimentu, riducendu cusì l'emissioni di CO2 durante a calcinazione di e materie prime. A sustituzione di materie prime hè u metudu di pruduzzione à bassu carbone u più efficace. U calcariu pruducerà una grande quantità di CO2 in u fornu di decomposizione. L'usu di rifiuti ricchi di calciu per rimpiazzà materie prime à altu cuntenutu di carbone cum'è u calcariu pò riduce significativamente l'emissioni di CO2. A sustituzione di carburante serve à parechji scopi. Pò micca solu riduce l'emissioni di carbone, ma ancu co-smaltisce i rifiuti è i rifiuti.
3. Chì sò i prucessi di sustituzione di materie prime ?
1). Sustituzione di a scoria di carburu: Durante u prucessu di pruduzzione di l'acetilene, a scoria di carburu pruducerà una grande quantità di rifiuti di scoria di carburu. A scoria di carburu hè cumposta principalmente da 70% di Ca(OH)2 è hè più faciule da decompone chè u calcariu.
Sustituzione di a scoria d'acciaiu: A scoria d'acciaiu hè cumposta principalmente d'ossidi di Ca, Mg, Fe, Si, Al è altri elementi, è cuntene a maiò parte di i cumpunenti di materia prima per a pruduzzione di cimentu. Sè e materie prime calcaree in a farina cruda sò rimpiazzate, l'emissioni di CO2 causate da a decomposizione di u calcariu ponu esse ridutte efficacemente durante u prucessu di pruduzzione di clinker.
2). Sustituzione di i fanghi di quarzu: I fanghi di quarzu sò i fanghi di scarto lasciati dopu a frantumazione, u lavaggio, a vagliatura, l'asciugatura è a raffinazione di u siliciu da u minerale di quarzu estratto in impianti di sabbia di quarzu.
3). Sustituzione di i fanghi di fabricazione di carta: I fanghi di fabricazione di carta cuntenenu avà calciu, siliciu, aluminiu, ferru, magnesiu è altri elementi, è anu un altu cuntenutu di Al2O3, chì pò rimpiazzà e materie prime di currezzione di l'aluminiu in a pruduzzione di cimentu.
Una ricerca vigorosa è l'applicazione à grande scala di a sustituzione di e materie prime di cimentu cù rifiuti solidi industriali ponu riduce significativamente u cunsumu di risorse minerali naturali è energia, chì hè unu di i mezi impurtanti per chì l'industria di u cimentu di u mo paese ottenga un sviluppu verde è sustenibile. U mulinu di macinazione di rifiuti solidi industriali di a serie HLM pruduttu da Guilin Hongcheng hè adattatu permacinazione di rifiuti solidi industrialisuch as calcium carbide slag, steel slag, papermaking white mud, etc., and provides equipment assistance for industrial solid waste to replace cement raw materials. If you have relevant needs, please contact us for details of the equipment. Email address:hcmkt@hcmilling.com
Data di publicazione: 13 di nuvembre di u 2023