xinwen

Nutizie

Cumu macinà a polvere d'anodu cruda?

In a pruduzzione di anodi di carbone per l'aluminiu, u prucessu di batching è di furmazione di pasta hà un impattu considerableu nantu à a qualità di l'anodu, è a natura è a proporzione di a polvere in u prucessu di batching è di furmazione di pasta anu u più grande impattu nantu à a qualità di a pruduzzione di l'anodu. Dunque, a selezzione di l'attrezzatura è di u sistema di macinazione per a pruduzzione di polvere hè particularmente critica per a pruduzzione di anodi precotti. Allora, cumu macinà a polvere di anodu cruda?

A fabricazione di anodi crudi include prucessi di pruduzzione cum'è a frantumazione è a vagliatura di u mediu, a macinazione, u batch, l'impastatura, è u stampaggio è u raffreddamentu. U coke di petroliu (o materiale residuale) hè alimentatu da un alimentatore vibrante elettromagneticu, è mandatu à un schermu vibrante orizzontale à doppiu stratu è un schermu vibrante orizzontale à un solu stratu via un trasportatore à nastro è un elevatore à tazze (u materiale residuale hè un prucessu di vagliatura 1 schermu vibrante orizzontale à dui strati), u materiale cù una dimensione di particelle superiore à 12 mm hè restituitu à u silo intermediu, è poi alimentatu da l'alimentatore vibrante elettromagneticu in u frantoio à doppiu rullu (i poli rimanenti entranu in u frantoio à impattu) per a frantumazione intermedia è poi ri-vagliati. I materiali cù dimensioni di particelle di 12 ~ 6 mm è 6 ~ 3 mm ponu esse inseriti direttamente in u contenitore di batch currispundente, o ponu esse restituiti à u frantoio à doppiu rullu per a ri-frantumazione à menu di 3 mm, ciò chì facilita una regolazione flessibile di a pruduzzione. I materiali di 6 ~ 3 mm è 3 ~ 0 mm sò mandati attraversu u mulinu per esse macinati in polvere. Cumu macinà a polvere di anodu crudu? Per assicurà a cumpattezza di u pruduttu anodu, una certa proporzione di polvere (circa 45%) deve esse aghjunta per riempie i spazii trà i granuli durante a fabricazione di l'anodu crudu. E fonti principali di polvere sò a polvere di coke raccolta da u sistema di raccolta di a polvere è alcune particelle fini (6 ~ 0 mm) separate da u coke di petroliu. I materiali in entrata sò schiacciati in polvere da u mulinu di macinazione. Una sucietà di carbone usa quattru mulini Raymond 6R4427 per a macinazione di l'anodu crudu.

L'alimentatore vibrante elettromagneticu hè alimentatu quantitativamente in u mulinu basculante. Dopu chì u gasu chì cuntene polvere chì esce da u mulinu hè statu urdinatu da u separatore d'aria, e particelle grosse sò separate è restituite à u mulinu per a macinazione. A polvere fina qualificata hè dopu esse stata raccolta da u cullettore ciclonicu, hè mandata à u bidone di dosaggio di a polvere, è l'aria circulante entra in u mulinu di macinazione attraversu u ventilatore per a pruduzzione di riciclaggio. U ventu in eccessu generatu durante u prucessu di macinazione hè purificatu è scaricatu in l'atmosfera. Oltre à esse adupratu per l'ingredienti, una parte di a polvere hè aduprata cum'è adsorbente per u gasu di combustione di l'asfaltu durante i prucessi di impastamentu è di stampaggio. Hè adupratu per u trattamentu di adsorbimentu di u gasu di combustione di l'asfaltu. Dopu avè adsorbutu u gasu di combustione di l'asfaltu, entra direttamente in a sezione di miscelazione è impastamentu.

U mulinu Raymond hè spessu adupratu per a macinazione di l'anodi crudi. U so metudu di macinazione hè chì u mutore principale installatu in a parte inferiore di u corpu di a macchina aziona l'elementi di macinazione in u mulinu per rotà longu l'anellu à rulli nantu à u muru internu di u corpu simplificatu. U materiale da macinà hè distribuitu trà l'anellu à rulli è l'elementu di macinazione. Trà elli, sò schiacciati è sfracicati per ottene u scopu di macinazione. Questu equipagiu hè statu largamente adupratu è ricunnisciutu in u prucessu di macinazione di l'anodi crudi. Sè avete bisogni di macinazione di l'anodi crudi è avete bisognu di cumprà unMulinu Raymond , please contact email: hcmkt@hcmilling.com


Data di publicazione: 28 dicembre 2023