U mulinu Raymond hè un tipu d'attrezzatura per a fabricazione di polveri minerali. Hà e caratteristiche di macinazione cuntinua à seccu, distribuzione centralizzata di a dimensione finale di e particelle, finezza regulabile in continuu è cunfigurazione compatta. A dimensione di e particelle dimulinu automaticu Raymond I prudutti ponu esse 0,18-0,038 mm secondu diverse esigenze. Hè largamente adupratu in a pruduzzione di carta, rivestimenti, plastica, gomma, inchiostru, pigmenti, materiali di custruzzione, medicina.
Situ di u cliente di u mulinu à rulli di a serie R
Mulino à rulli serie R
Dimensione massima di alimentazione: 15-40 mm
Capacità: 0,3-20 t/h
Finezza: 0,18-0,038 mm (80-400 maglie)
Materiali applicabili: Serie R mulinu di polvere Raymond pò trattà calcariu, quarzu, ceramica, bauxite, feldspatu, fluorite, ilmenite, fosforite, argilla, grafite, caolinu, diabase, ganga, wollastonite, calce viva, carburo di siliciu, bentonite, manganese, zolfu naturale, pirite, cristallu, corindone, cianite, petra di sera, andalusite, wollastonite, salnitro di sodiu, talcu, amianto, amianto blu, mica, ecc.
Ci sò principalmente quattru fattori ligati à l'efficienza di macinazione di u mulinu Raymond chì devenu esse cunsiderati mentre si usa u mulinu.
Fattore 1: A durezza di a materia prima.
Più alta hè a durezza, più bassa hè a pruduzzione, u materiale cù una durezza più alta riducerà a capacità di u mulinu, à u listessu tempu aumenterà l'usura di e parti di macinazione Raymond.
Fattore 2: A viscosità di a materia prima.
Più alta hè a viscosità di u materiale, più alta hè a capacità di adsorbimentu, aumenterà a pussibilità di ùn esse micca sceltu da u ventu chì riducerà l'efficienza di u mulinu Raymond.
Fattore 3: L'umidità di a materia prima.
U mulinu Raymond hè adattatu per a trasfurmazione di materiale cù umidità inferiore à u 6%. Se e materie prime anu umidità, si appiccicheranu à l'internu di u mulinu.mulinu Raymond finu dopu a macinazione, chì pruvucarà blocchi durante u trasportu.
Fattore 4: A cumpusizione di a materia prima.
U mulinu Raymond pò generalmente processà una finezza di maglia 80-325, se a materia prima cuntene assai polveri fini, allora e polveri fini saranu attaccate à u muru internu di u mulinu Raymond. In questu casu, si suggerisce di passà e materie prime à un vaglio vibrante per eliminà a dimensione di particelle adatta per l'alimentazione.
Per più dettagli, cuntattateci, vi prupuneremu u mudellu di mulinu ghjustu secondu i vostri bisogni.
Email: hcmkt@hcmilling.com
Data di publicazione: 02-Mar-2022