Cum'è un materiale pupulare per u risparmiu energeticu di l'edifizii, u silicatu di calciu hè cunnisciutu da sempre più pruduttori è patroni chì sò pronti à investisce in questu novu materiale.Dunque, ci vole un prufessiunalemacinazione di silicatu di calciumulinu per processallu.
Materie prime per a pruduzzione di silicatu di calciu
1. Materiali siliciosi: polvere di quarzu, diatomite, cenere volante, ecc.
2. Materiali calcarii: polvere di calce spenta, cimentu, fangu di carburu di calciu, ecc.
3. Fibra di rinforzu: fibra di carta di legnu, wollastonite, fibra di cuttuni, ecc.
4. Ingredienti principali è formula: polvere di silicone + polvere di calciu + fibra di polpa di troncu naturale.
Polvere di quarzu polvere di silice polvere di calciu diatomite wollastonitemacinazionemulinu
Trà i mulini prudutti da HCM, a finezza di a polvere prodotta da uHLMXsilicatu di calciumulinu à rulli verticali ultrafiniPer pruduce polvere di quarzu, polvere di siliciu, polvere di calciu, diatomite, wollastonite, ecc. pò esse aghjustatu trà 45um è 7um. Sistema di classificazione, a più alta finezza pò ghjunghje à 3um. Pò esse adupratu per a macinazione ultrafina di prudutti minerali non metallici cù durezza 1-7 cum'è quarzu, diatomite, cimentu, wollastonite è carbonatu di calciu aduprati cum'è materie prime per a pruduzzione di silicatu di calciu. Attrezzatura di trasfurmazione di polvere ultrafina rispettosa di l'ambiente è à risparmiu energeticu. Stu mulinu pò esse adupratu per parechji scopi, pruducendu una varietà di polveri di materie prime per piastre, è a finezza hè aghjustata à casu, a gamma di pruduzzione di polvere hè larga, è assai costi sò risparmiati.
Materie prime di pruduzzione di silicatu di calciu è prucessu tecnologicu
Passu 1: Trasfurmazione di materie prime
Cumprese a macinazione umida è a trasfurmazione in pasta di sabbia di quarzu, a frantumazione è a digestione di calce viva, a macinazione è a battitura di fibre di legnu, ecc.
Passu 2: Riduzzione di a polpa
A polpa di fibra di legnu chì risponde à i requisiti di u gradu di battitura hè pompata in u miscelatore à contracorrente, è a calce spenta, u cimentu, a polvere di quarzu, ecc. dosati sò aghjunti à turnu, cumpletamente mischiati da u miscelatore à contracorrente per fà una pasta di flussu di una certa cuncentrazione, è dopu pompata in u serbatoiu di almacenamentu di pasta. Per l'usu in standby, serà omogeneizzata da un raffinatore à discu unicu, agitata in un serbatoiu di premiscelazione, è dopu alimentata in una macchina per a fabricazione di piastre à pasta di flussu à una certa cuncentrazione è velocità di flussu per entre in l'operazione di fabricazione di piastre.
Passu 3: Calza di testa
A pasta chì scorri uniformemente da a cassa di testa hè filtrata è disidratata nantu à u feltro industriale in corsu per furmà un stratu finu è avvolta nantu à u tamburu di furmazione. Quandu u spessore di a lastra impostatu hè righjuntu dopu à parechje avvolgimenti, u sistema di cuntrollu hè cuncipitu secondu a lastra. A dimensione di u cultellu hè tagliata automaticamente da a lastra.
Passu 4: Compattazione di a piastra
A lastra furmata hè pressata da una pressa di 7000t per 30 minuti, affinchì a lastra sia disidratata è cumpattata sottu una alta pressione di 23,5MPa per migliurà a resistenza è a cumpattezza di a piastra.
Passu 5: Pre-indurimentu è sformatura
A lastra umida hè pre-polimerizzata in un fornu di pre-polimerizazione, è a lastra hè sformata dopu avè ottenutu una certa resistenza. A temperatura di pre-polimerizazione hè di 50~70 ℃, è u tempu di pre-polimerizazione hè 4~5 ore.
Passu 6: Polimerizazione in autoclave
Dopu chì a lastra hè stata sformata, hè mandata in un'autoclave per a polimerizazione in autoclave per 24 ore, a pressione di vapore hè 1,2 MPa, è a temperatura hè 190 ℃. Durante u prucessu di polimerizazione à vapore, a silice, l'idrossidu di calciu è l'acqua in a lastra reagiscenu chimicamente per furmà cristalli di tobermorite è tobermorite. A qualità di a reazione d'idratazione influenza direttamente a resistenza, a velocità di espansione è a resistenza à l'umidità di u silicatu di calciu.
Passu 7: Asciugatura, Levigatura, Bordatura
E lastre cotte à vapore sò secche nantu à l'asciugatrice à pettine in u fornu à tunnel, affinchì u cuntenutu d'umidità di e lastre righjunghji u standard d'accettazione di micca più di u 10%, è e lastre possinu esse spedite dopu a levigatura, a bordatura è l'ispezione di qualità.
Sè u vostru prugettu hà bisognu di utilizàmacinazione di silicatu di calciumulinuequipaggiamentu, pudete cuntattà HCMilling (Guilin Hongcheng). Per piacè, informateci di a vostra materia prima, a finezza necessaria (maglia/μm) è a capacità (t/h). Dopu, HCMsquadraurganizerà ingegneri di selezzione prufessiunali è tecnichi per cunnette si cun voi è furnisce vi un inseme cumpletu di suluzioni di selezzione di l'equipaggiu.
Data di publicazione: 29 d'aostu 2022